post

Osztályfőnöki órán beszélgettünk  a trianoni döntés előzményeiről, következményeiről, máig tartó hatásairól.

Kivetítettük a régi Magyarország térképét, megneveztük az elcsatolt területeket. Személyes példákat osztottunk meg egymással. Megbeszéltük a tanulmányi kirándulásunk programját. Kiosztottuk a feladatokat. Az egyes helyszínek, nevezetességek, híres emberek, történelmi nevezetességekkel kapcsolatosan a gyerekek felkészültek és a helyszínen megosztották ismereteiket a többiekkel.

A hazaérkezést követő első osztályfőnöki órán az utazás során készült fotókat kivetítettük, felelevenítettük közös élményeinket. Megbeszéltük kinek mi volt a legkedvesebb momentum a kirándulás során. Megterveztük a témanapunkat és megosztottuk a feladatokat. Hiszen a témanapon a hetedikes gyerekek segítőként működtek közre.